Tuesday, September 14, 2010

dialog pagi raya


erm..heee
first raya as a wife
kat umah mentua
pagi2..tulun2 ler potong per patot..sbb ari raye..mane de pembantu dtg..dia raya gak aa..

so menantu2..tunjuk skil potong ketupat,lemang,hidang2 atas meje...

hubby aii..before tido da wish samat ari raye..

bgn pagi wish lagi...

aii senyum jek...kalo reply pon..just ckp"samat hari raya too u too!"

ngehngeh

tapi dalam hati...alamak..cane ye?salam raya..nak kene wat dialog per...kene cium tgn..cium pipi..zzzzzzz..lainn nye rase...!

so pagi tuh aku tak salam lgsg ok..haha..jahat jap

petang..balik umah sendiri..then kuat kan semngat!terus jek gi salam sambil berdiri

dialog-"awak!samat ari rayeeeeeeee...maaf zahir batin...syg awk!"

hahah..bleh ekk aku ckp camtuh?

laki aaaiii..senyum jek...then dia pelok aii..uhhh bess!!haha..18sx plak...

then..as usual...muaz suke nak buli aiii...

so dia ckp "eh kita buat balik la..kita wat proper...jap sy duduk kat sofa"

then dlm hati...ciss...!start da nak buli aku..takpe2!!

then dia dok kat sofa..aku pon melutut..

salam lagik...
dialog--

awak...samat ari raye..maaf zahir batin...halal kan makan minum sy yg awk bg...awak halalkan tak?

muaz:saya halalkan wak (senyum)

aku:awak..sy nak mintak halal gak...yg duit sy hutang awk ribu riban tuh...

muaz:-diam jap 3 saat-senyum- "ok..saya halalkan...awak kan isteri saya"

aku:-dlm hati dah yahuuu!!!- "awak..saya nak mintak halal gak...kalo sy hutang awk in future ye"

muaz:-hurmmmm...itu akan di pertimbangkan..amboi2 awk neh..haizzzzzzzz

No comments:

Post a Comment